سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و از او پرسیدند عدل یا بخشش کدام بهتر است ؟ فرمود : ] عدالت کارها را بدانجا مى‏نهد که باید و بخشش آن را از جایش برون نماید . عدالت تدبیر کننده‏اى است به سود همگان ، و بخشش به سود خاصگان . پس عدل شریفتر و با فضیلت‏تر است . [نهج البلاغه]

دانلود رایگان آهنگ

Smiley  آرزو

Smiley  برای دیدن تو بی قرارم

Smiley  بازوانت رابه مستی حلقه کن برگردنم

Smiley  دردل شب دعای من

Smiley  قدرتو من ندونستم

Smiley  من اگرعاشق نباشم

Smiley  من پراز وسوسه خاب

Smiley  رسم

Smiley  روی رقص شاپرک

Smiley  ساده  

Smiley  صفا

Smiley  سرو جانم به فدایت

Smiley  صدای پای ماه میاد

Smiley  شاه

Smiley  شهر رو چراغون می کنم

Smiley  توو قومار زندگانی

Smiley  تو مکه عشقی

Smiley  وقتی سرت روشونمه

Smiley  وقتی که تورفتی

Smiley  واسه فردا نگرانی




محمد ::: چهارشنبه 86/7/25::: ساعت 1:34 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0


بازدید دیروز: 1


کل بازدید :85957
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<